woensdag 10 december 2014

Waarom een blog over Quilt en Modestoffen?

Vertel een man dat je gaat quilten en de meeste zeggen dat je niet goed bij je hoofd bent.
Wie gaat er nou eerst een heleboel lapjes kapot knippen om ze vervolgens weer aan elkaar te naaien.
Dan moet je wel gek zijn. Nou .. zit de wereld daar wel vol mee.
Maar quiltsters en quilters - ja er zijn ook een paar mannen - zijn echt heel onschuldig.

Patchworken en Quilten is een hobby en soms echt een baan, waar veel mensen plezier aan beleven.
Het ontspant, simuleert je creativiteit en brengt je in contact met andere en dat is toch hartstikke leuk.
Want heb je eenmaal het quilt of stoffen virus dan is er geen ontkomen meer aan.

De enige oplossing is toegeven, de leukste quiltwinkels bezoeken en de mooiste stoffen verzamelen.
En dan aan de slag met de hand of met de naaimachine. Gewoon thuis of volg een workshop, neem deel aan een bee  gezellig samen met mensen die allemaal hetzelfde hebben en precies begrijpen wat jij bedoeld.

Waarom dan dit blog?
Ik heb het stoffen virus van mijn moeder gekregen, ja.. het was erfelijk.
En ik beleef er veel plezier aan. En inmiddels werk ik er ook mee.

Omdat er steeds meer stoffen op de markt komen die zowel voor quilten als voor mode gebruikt kunnen worden.  Wil ik je met dit blog laten zien wat er allemaal voor leuks te vinden is in stoffenland. En ik hoop dat met het groeien van mijn blog er leuke tips en ideeën op komen staan
die jou weer inspireren.


Ik wens je veel lees en hobby plezier.

Liefs,

Liesbeth


Stof Art Gallery - via Pinterest- via Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen